Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

25 Ocak 2011 Salı

21.Ocak.2011 de yazdığım yazı

Canım tatlı kuzum, hep aklımdasın, düşündüklerimi, senin yaptıklarını yazayım istiyorum, fırsat bulamıyorum, yaratamıyorum :(

Annem, seni çok seviyorum, akşamları koşarak yanına geliyorum, oyunlar oynuyoruz, gülüyoruz, eğleniyoruz bebeğim, artık çok büyüdün, hele son 1 aydır gelişimin o kadar güzel ki, ayaklandın, ellerini de bırakıp sıralıyorsun.Yaklaşık 2 haftadır, işaret parmağınla bizim sorduğumuz bazı şeyleri işaret ediyorsun, anne nerde, baba nerde, nergiz sude nerde dediğimizde hemen parmağınla işaret ediyorsun.Dün akşam da kendi istediğin şeyi işaret etmeye başladın, su bardağını göstererek. 2 gündür de net şekilde anne diyorsun, o kadar güzel söylüyorsun ki bütün her şeyi unutuyorum bebeğim seni dinlerken, oyunlar oynuyoruz,saklambaç, kovalamaca, şarkılar söylüyoruz birlikte, hemen poponu sallıyorsun :) çok güzel baba diyorsun.

Mamalarını güzelce yiyorsun, gelişimin çok iyi gidiyor, bu arada annen de senin doğumgünün için planlar yapıyor.

Bu ara biraz gerginsin, istediğin birşey olmazsa çığlıklar atarak bağırıp kendini yere atıyorsun, canımın içi, istediğini veriyorum, o zaman çok mutlu oluyosun aşkım :)
Ellerinden tutup sana bütün evi gezdiriyorum, çok keyif alıyorsun canım benim, hızlı hızlı adımlar atıyorsun, ayak ucunda ama, balerinim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder