Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

25 Ocak 2011 Salı

12.Eylül.2010 da yazdığım yazı

Canım kızım, şu an o kadar karmaşığım ki, bitanem, senin için herşeyi yapabileceğimi bugün daha iyi anladım. Bugün, ilk defa ateşlendin. Şu anda baygın bir şekilde uyuyorsun, benim içim eriyor senin o halini gördükçe, anlıyorum ki annelik bebeği ateşlenince, annenin yüreğinin daha da yanmasıymış, şu anda ben de yanıyorum canımın içi, birlikteydik, seninle 4 gün bayram tatilimiz oldu, babacığın da yanımda yok, o olsaydı daha güçlü olurdum, yarın nasıl işe gideceğimi düşünüyordum, ama şimdi sen ateşlenince hiç gidemeyecekmişim gibi geliyor, hiç bir şeyde gözüm yok bebeğim, biliyorum çok büyük bir şey değil, geçecek.Dişlerin çıkarken oluyor bu halsizlik, ama dayanamıyorum, seni o kadar çok seviyorum ki, hele şu ara tam hareketlenmiştin, güzelce oturabiliyorsun, emeklemek için kendini sınıyorsun, köprü kurabiliyorsun, sanırım yakında ellerin kolların uyumlu bir şekilde hareket edecek. Anneciğin sana dün oyuncak aldı, çok sevdin onları, iyileşince oynayacaksın.

Seni çok seviyorum annecimmm ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder