Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

25 Ocak 2011 Salı

19.Eylül.2010 da yazdığım yazı

Bebeğim, annesinin bitanesi, canımsın, her şeyimsin, geçtiğimiz perşembe akşamı yani ateşlendikten 4 gün sonra ayın 16sında sol alt dişin çıktı :) Annen gördü, çok mutluyum, ilk dişini patlattın annecim, ondan önceki gün de emeklemeye başladın, ama geriye gidebiliyorsun şimdilik :) Perşembe akşamı eve geldiğimde yine her akşam yaptığım gibi dişlerini kontrol ediyordum, birden elime ufacık birşey değdiğini hissettim, sonra ışığın altında baktım ki ufacık bir çizgi var, sonra babana da gösterdim, o da gördü. Şimdi baktığımızda ufacık görünüyor :) 

Sırayla diğer dişlerini bekliyoruz annecim, bir de arada bir heceler kurmaya başladın, bi kaç gün önce ba-ba dedin ve ben duydum, ama bugün babanın suratına bakarak da ba-ba dedin :)

Senin bu yaptıklarını kaçırmamak benim için çok önemli, seninle birlikte paylaştığımız bu zaman da çok önemli, her anı kıymetli, bu hafta sonu dişin de çıkınca daha rahatladın, o kadar güzelsin ki, herşeye güler oldun gülyüzlüm ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder