Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

5 Nisan 2011 Salı

Haftasonu yaşananlar

Tatlımla geçtiğimiz h.sonu neler yaptık bakalım…

Nergiz sudemin bir sözlüğü var artık, kelimeler artıyor yupppiii

Cumartesi günü hassas cildimiz için dermatologa gittik, sırtındaki egzama geçmişti fakat, sonrasında isilik oldu, sanıyorum ki evin sıcak olması ve uyku esnasında terlemesi etkiledi, doktor da aynı kanıda.

Yeni bir merhem verdi, sabah akşam onu kullanıyoruz.

Sonrasında Hipermarkete alışveriş yapmaya gittik, İstanbul yağmurlu, ama Nergiz Sudem çok mutlu yüzüne düşen yağmur damlaları sebebiyle, bu onun için bir ilk :)

Markete girdiğimiz anda elimizi bırakıp pıtır pıtır gezdi güzellik, özgür kız …

Ona fisherprice eğitici köpek puppy aldık babasıyla birlikte, içinde harika şarkılar var, ilk gün biz çaldık oynadık :) şimdi nergiz sudem oynuyor…


Çok düzgün, çok keyifli bir h.sonuydu bizim için, güzel kızım uykusunu çok düzgün uyuyup yemeklerini çok güzel yedi.

Evet yaptıklarımıza ve söylediklerimize gelince :)

Canım kızım dayısını çağırmayı öğrendi, anneannesi Cuma günü onunla birlikteyken Erkan diye seslenmiş ve küçük papağan arkasından erkaaaa demiş, akşam gidince şahit oldum tekrarına ve tüm h.sonu erkaaa erkkaaa diye dolandı  minik kuşum, tabii bu arada halasını da düşünerek ben uzun uğraşlarla gammzeee haaalaaa dedirtmeye çalışsam da başarılı olamadım :) gamze ankara’da, p.tesi gelince ve duyunca bizi mahvedecek biliyorum :)

Kahvaltı yaparken kuşların ne ses çıkardığını öğrettim minik kuşuma camın önünde, gok gok gok gok yapıyolar annecim,yanıt : gak gak gak gak oldu :)

Babası ve ben elimizle uçak şekli verip wuuuu diye ses çıkararak ona doğru hareketleniyoruz, o da uçağın nasıl hareket ettiğini ve ne ses çıkardığını öğreniyor, ki öğrendi demeli, çünkü aynısını yapıyor.

Çok güzel atti diyor canım kızım, elinde ne varsa atıp attiii diyor.

Bir de attaa var tabii, dışarı çıkarken nereye gidiyosak attaaa diyor.

Babasının nerde olduğunu sorunca işaret parmağı ile babasını gösterip bab-ba bab-ba diyor sevimlim

Oyun kitabının içerisindeki topu gösterip elimdeki topu ile eşleştirme yaptım, top top diye bi kaç kez tekrarlayınca bop diyor.


Yatağımızın üstünde bezini değiştirirken koşturması, kikir kikir gülmesi de ayrı, yatağın üstünde zıplıyoruz ve hop diyoruz, tatlım da opppp diyor :)

Suya uuuu diyip su istemeler.

Artık her söylediğimizi anlıyor, getir dediğimizi de getiriyor tatlım.

Bi tek ve sadece annesini öpüyor :)

Gelişmeler devam edecek, 13 aylık bir güzellik bambaşka, çok tatlı çokkkk…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder