Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

25 Mart 2011 Cuma

Nergiz sudem 13 aylık

Tatlı kızım dün 13. Ayını doldurdu, artık çok rahat yürüyor, yaşını doldurur doldurmaz yürümeye başlamıştı, 1 aydır düşme kalkma alıştırmaları sonuç verdi ve minik kuşum yürüyor, büyüyor.



Bu aralar yaptıklarımız, öğrendiklerimiz, söylediklerimiz 

Attiiii : favori kelimemiz J bişeyi yukardan aşağı atınca peşinden söylüyor veya ikinci mana olarak da gezmeye gidelim dendiğinde atta anlamında :)
Saçları az da olsa uzadı, aynı benim saçlarıma benziyor hem de, az ve açık renkli,incecik :)
Ama hiç toka takamıyorum, o kadar toka aldım, taktığım anda elini hemen götürüp tokayı çıkarıp tadına bakıyor minik kuşum, sadece minik lastiklerle öndeki bir tutam saçını tutturabiliyorum.
Elinde ne varsa ver dendiğinde anlıyor ve her şeyi bizimle seve seve paylaşıyor…
Kocaman sevdiğini işaret etmeyi öğrendi, minik kuşuma bir hafta önce bir kere gösterdim ve ertesi gün sorduğumda yanıt aldım, bu gösteriyor ki bu vakitlerde çok çabuk öğreniyor demek ki çocuklar, algıları o kadar açık yani, annen seni çoooookkk kocaman seviyo diyerek kollarımı sonuna kadar açıyorum ve soruyorum annen seni ne kadar seviyo kızım diye, o da kollarını yukarı kaldırıp açıyor canım benimmm..
Apaçi müziği en sevdiği, onunla bütün gün dans edebilir :)

Oyuncaklarla çok az, hemen sıkılarak oynuyoruz, en güzel oyuncaklar mutfak dolabındaki tencere ve tavalar :)
Dolapları açıp meraklı bir şekilde ordan istediğimiz her şeyi alıp önce ağza, sonra da yere şeklindeyiz….
Kafamıza karşılıklı mor oyuncak sepetini takıp şapkamı takıyorummmm gezmeye gidiyorrummm diye uydurduğum melodiyi söyleyerek eğleniyoruz, akşamları biraz karşılıklı oyunlar oynayıp vakit geçirelim  diye yeni oyunlar üretiyorum mecburen, çünkü oyuncak hevesimiz çok kısa sürüyor, onun dışında kovalamaca, saklambaç, dans etmek en keyifli oyunlarımız, bir de fış fış kayıkçı, boyundan gıdıklamaca ve sonunda kahkahalarrrr :)


 
Yediklerimiz de şu şekilde ;
Yaklaşık bir haftadır kahvaltıda yumurtamıza beyaz da eklendi, şu anda kahvaltıyı tereyağında keçi peynirli ve yumurtalı bir dilim ekmek ve bir çay bardağı pekmezli suyu eşlik ederek yapıyor.1 tane de zeytini şapurdatıyor.
Öğlen uykusu yaklaşık 1.5 saat, ondan sonra uyanıp hazırladığımız sebze yemeği veya çorbasını yiyor, sonra birkaç saat daha oynayıp akşamüzeri yarım saat süren 2.uykusunu uyuyor.
Sonra da benim mayaladağım yoğurtu yiyor, belki yanına bir muz ekleniyor.
Portakal suyu çok severek içti ama yüzünde ufak tefek isilikler çıkınca ara verdik.
Akşam işten dönüşte biraz oynayıp akşam yemeğimizi yiyoruz, sonra yine oyun ve 2 günde bir banyo sonra da uykuya dalış, maalesef eskisi gibi memede uyuyamıyor tatlım, uyku öncesi bebe bisküvili devam sütünü içip karnını iyice doyuruyoruz, saat 22.00 gibi uykuya dalıyor ama ayakta sallanarak ne yazık ki :(
Tüm gece birkaç kez emmek için uyanıyor, sabaha kadar koynumda uyuyor tatlım, kokusunu içime çeke çeke, özlemimi dindire dindire uyuyorum canım kızımla.

Bu arada tek sıkıntımız atopik egzama, 1 ay önce çıkan ve ilaç tedavisi ile yok olan egzama, tekrar sırtında ve kol içinde türedi, 2 gündür onun ilaçlarını tekrar vererek egzamayı tedavi etmeye çalışıyoruz.

Yarın doktor kontrolümüz ve suçiçeği aşımız var, umarım güzel geçer...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder