Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

25 Mart 2011 Cuma

Boncuğumun 1.yaş Doğum günü partisi

Bir ay gecikmeli yazabiliyorum, nedense elim klavyeye gitmedi, nedense değil aslında, yoğunluktan,fırsat yaratamamaktan..

Hazırlandık, keyifle kutladık canım kızımın doğum gününü, ilk yaşıydı, ilk partimizdi ve benim de annelikteki ilk yılımdı, çok özendim, çok da içime sindi, öncelikle kelebeğime bir doğum günü davetiyesi hazırladım, sonra gidip Eminönünden alışverişimi de yaptım, balonlarımız süslemelerimiz kurabiye malzemeleri hepsini alışveriş cennetinden buldum. Gelen misafirlerimize bir hatıra olsun diye çerçeveli magnetler de aldım, onların içerisine fotojenik kızımın çeşit çeşit resmini koydum ve misafirlerimize verdik, hepsini hazırlamak çok keyifliydi , aynı keyfi nergiz sude doğmadan önce hazırladığım çikolata ve şeker ikramlıklarında hissetmiştim :)

Sonrasında davetiyeyi bastırıp sevdiklerimize hatıra olsun diye verdik, ve Rehacım da Nergiz Sudemin çok güzel resimlerinden oluşan 1 yıllık bir albüm şeklinde slayt hazırladı.



Büyük gün gelmişti, prensesimin elbisesini halası İngiltere’den getirmişti, ben de ona uygun aksesuarlar alarak kıyafet olayımızı tamamladım, dünya güzeli kızımız misafirlerini karşıladı, onun minik arkadaşları da geldi tabii ki, pastamızı da 1 şeklinde sipariş ettik, o da çok güzeldi, tabii kelebeklerimiz de pastanın üzerinde :)

Diş buğdayımızı da bu vakte kadar erteleyip yapamamıştık, o güne kısmet olsu, benim fıstığım da Mouse seçti önüne koyduğumuz nesneler arasından, onu halen çok seviyor, babası çalışırken hiç rahat vermiyor hem de :) 21. Yy. çocukları tabii, bilgisayar, cep telefonlar, elektronik tüm aletler favorimiz….



Büyüklerimiz de çok güzel ikramlıklar hazırladılar, hepsinin ellerine sağlık, herkes bişeyler yaptı ve bana yardım etti, onlara çok teşekkür ediyorum…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder